dilluns, 27 de juny del 2011

El sentiment general que m’ha quedat després de la representació és una sensació mesclada per l’experiència només pel fet que ha estat la meva primera representació de titelles.

La veritat que he descobert coses que no sabia de jo. Mai m’havia posat davant d’un text i saber-lo interpretar, mai havia fet titelles i mai les havia mogut per intentar que expressin correctament allò que estan dient, mai havia fet l’adaptació d’una narració per a ser interpretada... han estat moltes coses que m’han fet conèixer altres aspectes de mi així com també m’han proporcionat estratègies i eines útils per quan sigui mestre.

Des del meu punt de vista, la titella pot ser un recurs molt útil en educació infantil, no només per la mestra a l’hora de fer arribar als nens/es alguna cosa, sinó també perquè ajuden als infants a expressar-se.

És una pràctica que m’ha encantat perquè m’ha obert una porta al món de les titelles!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...